FAQ – GD Design

FAQ

Hieronder vindt je onze veel gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen ? neem dan contact met ons op via info@gddesign.nl

Hoe upload ik mijn foto's ?

Het is mogelijk om je foto’s te-uploaden via onze eigen We Transfer upload omgeving. Nadat de foto’s zijn ontvangen, worden er gratis verschillende ontwerpen gemaakt.

Wanneer je het mooiste ontwerp hebt gekozen, wordt de productie in gang gezet. Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een instructiemail met informatie over het uploaden van je bestanden.

Je kunt een uitgebreide handleiding vinden op de template pagina (Support > Templates).

Ik ben niet tevreden met mijn ontwerp, kan ik de bestelling nog annuleren ?

Ja, je kunt je fotocollage nog annuleren tot dat je akkoord bent gegaan. Als je vooraf via onze webshop hebt betaald, ontvang je binnen enkele werkdagen je geld weer terug op je bankrekening.

Wat moet ik doen als ik twijfel over de kwaliteit van mijn foto’s?

Alle foto’s worden handmatig klaargezet in het ontwerp, hierdoor wordt de kwaliteit door ons gecontroleerd. Als wij twijfelen over de kwaliteit van een of meerdere foto’s, zullen wij dit vermelden bij de proefdruk. Hierna kun je de foto’s nog vervangen.

Kunnen mijn foto’s worden bewerkt door jullie?

Ja, wij kunnen je foto’s bewerken. De kosten hangen van de bewerking af. Een kleine bewerking doen wij kosteloos. Om een exacte prijs te bepalen kun je contact met ons opnemen.

Kan ik zelf bepalen op welke posities de foto’s komen?

Ja, dat kan. Ga hiervoor naar onze templates, daar wordt precies uitgelegd hoe je dit kunt doen. (Support > Templates)

Hoe hang ik mijn fotocollage op?

De fotocollage kan opgehangen worden door middel van ons ophangsysteem. De zelfklevende ophangplaat kun je zelf op de fotocollage plakken. Vervolgens kun je de fotocollage ophangen aan een schroef in de muur.

Wanneer ontvang ik mijn proefdruk?

Op werkdagen ontvang je de proefdruk binnen 24uur na je bestelling. Geen proefdruk ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt via onze webshop betalen met iDeal en PayPal. Als je wilt betalen via een bankoverschrijving dien je contact op te nemen met ons via info@gddesign.nl.

Als je meer vragen hebt over de manier van betalen, neem dan gerust contact met ons op.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode?

De kortingscode kan aan het einde van het bestelproces worden ingevoerd.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Tot het moment dat je nog niet akkoord bent gegaan met de proefdruk, kan de hele order nog geannuleerd worden.

Kan ik mijn fotocollage retourneren?

Je kunt geen gepersonaliseerde producten retourneren. Mocht de kwaliteit onvoldoende zijn of de fout op een ander mogelijke manier bij ons liggen, dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing. Het is belangrijk om hierover z.s.m contact met ons op te nemen.

Kan ik een los ophangsysteem bestellen?

Ja, het is te allen tijde mogelijk om een los ophangsysteem te bestellen.

Heb je geen mail ontvangen?

Heb je een van onze mails (orderbevestiging/proefdruk) niet ontvangen? Controleer dan eerst je spam box. Indien de mail ook niet in je spam box is beland, neem dan contact met ons op via info@gddesign.nl.

Zijn jullie telefonisch bereikbaar?

Ja, als je onze voicemail krijgt, is het mogelijk deze in te spreken. Dan wordt je z.s.m terug gebeld. We zijn het best bereikbaar per mail via info@gddesign.nl.

Wanneer heb ik mijn fotocollage in huis?

Als je voor een budget levering hebt gekozen, zal het 5 à 6 werkdagen in beslag nemen voordat je de fotocollage in huis hebt. Wil je de fotocollage sneller in huis hebben? Dan kun je gebruikmaken van onze spoedlevering, hier zijn extra kosten aan verbonden.

Let op, de leveringstijd geldt pas nadat je akkoord bent gegaan met de proefdruk!

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De standaard verzendkosten bedragen €6,95. Bij een hele grote bestelling betaal je voor een lengte/groot pakket € 20,-. / € 40,-. Neem voorafgaand gerust contact met ons op, bij een grote bestelling kunnen we in sommige gevallen korting geven.

Wat als ik niet thuis ben tijdens de geplande levertijd?

Als je niet thuis bent zal onze vervoerder één dag later weer langskomen. De vervoerder doet dit vier keer. Op alle vier momenten niet thuis? Dan wordt er een briefje achtergelaten met de vraag op welk tijdstip je wel thuis bent.

Het kan ook voorkomen dat je buren het in ontvangst nemen, onze vervoerder laat dan een bericht bij je achter.

Mijn fotocollage is beschadigd geleverd.

Als je fotocollage is beschadigd tijdens het transport, krijg je kosteloos van ons een nieuwe. Belangrijk is dat je gelijk contact met ons opneemt als je de fotocollage hebt ontvangen

Ook dienen wij enkele foto’s van het beschadigde te ontvangen. Hiervoor kun je contact met ons opnemen via info@gddesign.nl. Je ontvangt binnen 24uur een reactie

Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen?

Als je het pakket na 6 à 7 dagen nog niet hebt ontvangen, neem dan zo spoedig mogelijk contact op. Wij zullen dan onderzoeken wat er fout is gegaan tijdens de levering.

Kan ik mijn fotocollage komen afhalen?

In overleg is dit mogelijk, hiervoor kun je contact opnemen via info@gddesign.nl.

Nieuwsgierig naar de nieuwste producten en deals?

We gaan je zeker niet spammen. Afmelden is niet nodig maar kan ten alle tijde ;-)

GD DesignGD Design